1.1 Tyto vseobecné obchodní podminky (dále jen „VOP") upravují práva a povinnosti spolenosti T- SHIRTS 4U s.r.o., 1c063986515, se sídlem Vaníckova 315/7, 169 00 Praha 6, zapsané v obchodnim rejstríku vedeném Mestským soudem v Praze, oddíl C, vlozka 38359 (dále jen „spolenost TAU") a jejích zákazníkú a dále postup uzavirání smlouvy se zákazníkem.
1.2 VOP jsou ve smyslu ustanovení § 1751zákona c. 89/2012 Sb., obcanský zákoník (dále jen „obcansky zákoník") soucástíobsahu smluv uzavíraných spoleností TU se zákazníkem a zákazník mel monost se pred uzavrením smlouvy seznámits tēmito VOP, a to bud na webovch stránkách spolenosti TAU (internetová doména http://www.t4u.cz), nebo jejichzasláním spolenosti TU spolu s nabídkou. Obsah smlouvy tvor zákazníkem akceptovaná nabídka spolenosti TU a VOP.Jestlize spolenost TU uzavrela se zákazníkem rámcovou smlouvu, tvorí obsah konkrétní kupní smlouvy nebo smlouvy odílo také ujednání rámcové smlouvy.
1.3 V prípade rozporu ustanovení VOP a ustanovení kupní smlouvy nebo smlouvy o dílo má prednost ustanovení kupnísmlouvy, príp. smlouvy o dílo. V prípade rozporu ustanovení VOP a ustanovení rámcové smlouvy, má prednost ustanovenirámcové smlouvy. V prípade rozporu ustanovení rámcové smlouvy a ustanovení konkrétní kupní smlouvy nebo smlouvy odílo, má prednost ustanovení konkrétní kupní smlouvy, príp. smlouvy o dilo.
1.4 Zákazníkem mize být pouze fyzická nebo právnická osoba, která provozuje podnikatelskou cinnost a se kterou spolenostTAU uzavírá v souvislosti s podnikáním zákazníka smlouvu, jejíme predmetem je dodání zakázkového textilu (kupní smlouva;zákazník je kupujícím) nebo provedení potisku, vysivky, sublimace nebo aplikace potiskü na textil zákazníka (smlouva o dílo;zákazník je objednatelem). Pro odstraneni pochybností je za zákazníka povazována pouze taková osoba, která se vicispolenosti TAU identifikuje svým IC.
1.5 Za zákazníka se povazuje také Ceská republika, popr. jiný stát, územní samosprávny celek (obec, kraj) nebo jiný zadavatelverejné zakázky podle § 4 zákona c. 134/2016 Sb., o zadávání verejných zakázek, ve znení pozdejsích predpisu, jako napr.státní prispevková organizace nebo prispevková organizace, u ní funkci zrizovatele vykonává územní samosprávny celek,pokud spolenost TAUs takovou osobou uzavírá smlouvu, jejíme predmëtem je dodání zakázkového textilu nebo provedenípotisku, výsivky, sublimace nebo aplikace potiskü na textil zákazníka.
2.1. Smlouva mezi společností T4U a zákazníkem je uzavřena akceptací nabídky vyhotovené společností T4U zákazníkem.
2.2 Zákazník se může obrátit na společnost T4U osobně nebo e-mailem se svou poptávkou na předložení nabídky. Poptávka musí obsahovat:
• kontaktní údaje zákazníka (jméno a příjmení nebo název, identifikační číslo osoby nebo subjektu, místo podnikání, sídlo nebo bydliště)
• grafické podklady
• tiskovou maketu / tiskové instrukce
• termín zhotovení
• způsob balení
• počet kusů
• u objednání zboží: druh zboží, velikost, počty, barevnost
• způsob dopravy zboží
2.3 Grafické podklady mohou být dodány v elektronické podobě Pdf, Ai, EPS, PSD, TIFF nebo v jiné podobě odsouhlasené společností T4U.
2.4 Poskytují-li údaje obsažené v poptávce zákazníka dostatek informací pro zpracování nabídky, zašle společnost T4U zákazníkovi nabídku ve formě nabídkového listu. Nabídka bude zákazníkovi zaslána e-mailem. Součástí nabídky musí být upozornění, že se smlouva řídí těmito VOP. Společnost T4U je nabídkou vázána po dobu čtrnácti dnů ode dne jejího odeslání zákazníkovi, není-li v nabídce stanoveno jinak.
2.5 Souhlasí-li zákazník s nabídkou, potvrdí její přijetí (akceptaci) společnosti T4U e-mailem. Doručením akceptace společnosti T4U je uzavřena smlouva, dle čl. 1.4. těchto Podmínek.
2.6 Je-li akceptace nabídky doručena společnosti T4U do 13:00 hod. pracovního dne, je stejný den zaevidována do informačního systému společnosti T4U (dále jen „informační systém"). Je-li akceptace nabídky doručena společnosti T4U po 13:00 hod. pracovního dne nebo v jiný než pracovní den, je zaevidována do informačního systému nejpozději následující pracovní den.
3.1. Lhůta pro dodání zakázkového textilu nebo provedení potisku, výšivky, sublimace nebo aplikace potisků na textil zákazníka (dále jen „dodací lhůta") je obsažena v nabídce společnosti T4U.3.2 Dodací lhůta se považuje za dodrženou, pokud v této lhůtě:a) je zboží připraveno pro převzetí zákazníkem v provozovně společnosti T4U na adrese Vaníčkova 315/7, Praha 6, a zákazník je o této skutečnosti vyrozuměn;b) je zboží předáno k přepravě, je-li doprava zajišťována přepravní službou.
3.3 Společnost T4U přestává být vázána povinností dodržet dodací lhůtu (splnit zakázku v dodací lhůtě) v těchto případech:a) zákazník neuhradí ve stanovené lhůtě zálohovou fakturu;b) zákazník se nevyjádří ke tiskové maketě ve lhůtě podle odst. 6.3;c) zákazník se nevyjádří ke vyvzorovanému výrobku ve lhůtě podle odst. 6.8;d) zákazník nedodal zboží ke zhotovení díla ve stanovené lhůtě (např. nedodal zboží k dekoraci);e) zákazník nedodal podklady potřebné pro realizaci zakázky ve stanovené lhůtě;f) zákazník neposkytl společnosti T4U jinou součinnost nezbytnou ke splnění její povinnosti;g) zákazník je v prodlení se zaplacením jakéhokoli peněžitého závazku vůči společnosti T4U;h) nastane okolnost vylučující odpovědnost ve smyslu § 2913 odst. 2 občanského zákoníku;i) na trhu není dostupné zboží nezbytné ke splnění zakázky;j) v jiných případech stanovených těmito VOP.
3.4 Společnost T4U je povinna bez zbytečného odkladu informovat zákazníka o tom, že nastala okolnost vylučující odpovědnost dle odst. 3.3 písm. h) těchto VOP nebo že na trhu není dostupné zboží nezbytné ke splnění zakázky dle odst. 3.3 písm. i) těchto VOP.
3.5 Je-li společnost T4U v prodlení se splněním zakázky v dodací lhůtě, je povinna zaplatit zákazníkovi na jeho písemnou výzvu smluvní pokutu ve výši 0,05 % z kupní ceny za každý den prodlení.
4.1. Cena za dodání zakázkového textilu nebo provedení potisku, výšivky, sublimace nebo aplikace potisků na textil zákazníka (dále jen „kupní cena") může být určena:
1. na základě předložené Nabídky společnosti T4U;
2. na základě platného ceníku společnosti T4U;
3. na základě obsahu rámcové smlouvy;
4. zvláštní dohodou společnosti T4U a zákazníka.
4.2 Kupní cena bude uvedena v nabídce společnosti T4U adresované zákazníkovi a nezahrnuje následující náklady:
a) náklady na balení zboží; náklady na balení zboží se určí podle konkrétních požadavků zákazníka na balení zboží a jejich výše bude se zákazníkem dohodnuta společně s dohodou o způsobu balení zboží;
b) náklady na provedení tiskové makety z dodané grafiky a úpravu grafických podkladů dodaných zákazníkem;
c) náklady na přepravu zboží k zákazníkovi, není-li v těchto VOP stanoveno jinak.
4.3 Ke kupní ceně se připočítává daň z přidané hodnoty ve výši stanovené právními předpisy ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.
5.1 Splatnost daňových dokladů vystavených společností T4U je sedm (7) dní ode dne vystavení. Splatnost zálohových faktur vystavených společností T4U je tři (3) dny ode dne vystavení. O změnu splatnosti může zákazník požádat zasláním e-mailu na adresu: „info@t4u.cz". Společnost T4U není povinna žádosti vyhovět.
5.2 Kupní cenu a související náklady je možné zaplatit:a) bankovním převodemb) v hotovosti
5.3 U nových zákazníků společnost T4U vyžaduje zaplacení zálohy před zahájením výroby zakázky. Výše zálohy je uvedena v nabídce podle odst. 2.4.
5.4 Po řádném zaplacení kupní ceny a příp. souvisejících nákladů u tří zakázek, může společnost T4U u dalších zakázek sjednat se zákazníkem zaplacení ceny a nákladů po převzetí zboží. Zákazník musí o tuto možnost zažádat e-mailem na info@t4u.cz, společnost T4U ho dále nemusí na tuto možnost upozorňovat. Zákazníkovi na výše uvedené nevzniká nárok automaticky, přičemž společnost T4U může jeho žádost zamítnout, a to bez uvedení důvodu zamítnutí.
5.5 Je-li zákazník v prodlení se zaplacením kupní ceny nebo souvisejících nákladů je zákazník povinen zaplatit společnosti T4U smluvní pokutu ve výši 0,1 % dlužné částky za každý den prodlení. Splatnost smluvní pokuty nastává vždy posledním dnem příslušného kalendářního týdne, ve kterém byť jen částečně trvalo prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny.
5.6 Vlastnické právo ke zboží přechází na zákazníka teprve zaplacením celé kupní ceny a příp. souvisejících nákladů.
5.7 Zákazník není oprávněn jednostranně započíst svou pohledávku proti pohledávce společnosti T4U nebo postoupit svou pohledávku za společností T4U na třetí osobu.
5.8 V případě prodlení zákazníka se zaplacením kupní ceny nebo souvisejících nákladů delším než deset dní ode dne splatnosti daňového dokladu nebo zálohové faktury, je společnost T4U oprávněna od smlouvy odstoupit.
5.9 V případě prodlení zákazníka se zaplacením jakéhokoli peněžitého závazku vůči společnosti T4U je společnost T4U oprávněna pozastavit veškeré dodávky zákazníkovi, a to až do vyrovnání všech závazků zákazníka vůči společnosti T4U. Takové pozastavení dodávek se nepovažuje za porušení smlouvy ze strany společnosti T4U.
6.1 Tiskovou maketou se rozumí grafický návrh provedení potisku, výšivky, sublimace nebo aplikace potisků na textil, který zahrnuje velikost, množství, barevnost a způsob technologie (potisk, výšivka nebo sublimace). Tiskovou maketu může dodat společnosti T4U zákazník nebo může být tisková maketa vypracována společností T4U. Neuvede-li zákazník nejpozději při akceptaci nabídky, že dodá tiskovou maketu on, připraví tiskovou maketu společnost T4U; to neplatí, dohodnou-li se společnost T4U a zákazník jinak. Za přípravu tiskové makety náleží společností T4U odměna, na jejíž výši se společnost T4U a zákazník dohodnou.
6.2 Připravuje-li tiskovou maketu společnost T4U, je zaslána klientovi e-mailem do 24 hodin po zaevidování akceptované nabídky do informačního systému společnosti T4U a poskytnutí všech údajů pro přípravu tiskové makety zákazníkem, vč. případných fyzických vzorků, jsou-li pro přípravu tiskové makety potřeba.
6.3 Zákazník je povinen se ke tiskové maketě vyjádřit do 24 hodin od jejího doručení. Bez odsouhlasení tiskové makety zákazníkem není možné přistoupit k provádění potisku, výšivky, sublimace nebo aplikace potisků na textil. Nevyjádří-li se zákazník ke tiskové maketě ve lhůtě podle věty první, zaniká jeho právo, aby zakázka byla provedena v dodací lhůtě.
6.4 Má-li zákazník k první tiskové maketě výhrady a následující (druhá) tisková maketa zaslaná společností T4U zákazníkovi je již zákazníkem odsouhlasena, prodlužuje se dodací lhůta o dobu od uplynutí lhůty k vyjádření k první tiskové maketě do odsouhlasení tiskové makety zákazníkem. Má-li zákazník výhrady k první tiskové maketě a ke druhé tiskové maketě, zaniká právo zákazníka, aby zakázka byla provedena v dodací lhůtě. V závislosti na okamžiku odsouhlasení tiskové makety zákazníkem dohodne společnost T4U se zákazníkem novou dodací lhůtu.
6.5 Po přípravě tiskové makety může být připraven vyvzorovaný výrobek. Vyvzorovaný výrobek se připravuje tehdy, dohodnou-li se na tom společnost T4U a zákazník. Přípravou vyvzorovaného výrobku se rozumí provedení potisku, výšivky, sublimace nebo aplikace potisků na jeden kus textilu.
6.6 Společnost T4U se dohodne se zákazníkem, zda mu bude zaslán vyvzorovaný výrobek (tj. vlastní textil) zásilkovou službou nebo naskenovaný nebo vyfocený vyvzorovaný výrobek e-mailem.
6.7 V případě zaslání vyvzorovaného výrobku zásilkovou službou bude zákazník e-mailem vyrozuměn o předání vyvzorovaného výrobku zásilkové službě.
6.8 Je-li zákazníkovi zaslán vyvzorovaný výrobek zásilkovou službou, je zákazník povinen se k vyvzorovanému výrobku vyjádřit do 24 hodin od jeho doručení. Nevyjádří-li se zákazník v této lhůtě, zaniká právo zákazníka, aby byla zakázka provedena v dodací lhůtě, a společnost T4U dohodne se zákazníkem novou dodací lhůtu.
6.9 Bez odsouhlasení vyvzorovaného výrobku nebo naskenovaného nebo vyfoceného vyvzorovaného výrobku zákazníkem není možné přistoupit k provádění potisku, výšivky, sublimace nebo aplikace potisků na textil u sjednaného rozsahu zakázky (množství textilu).
6.10 V případě výhrady zákazníka k vyvzorovanému výrobku nebo naskenovanému nebo vyfocenému vyvzorovanému výrobku znamená změna požadavků zákazníka oproti odsouhlasené korektuře, zaniká zákazníkovi v okamžiku doručení výhrady zákazníka k vyvzorovanému výrobku nebo naskenovanému nebo vyfocenému vyvzorovanému výrobku společnosti T4U právo zákazníka, aby byla zakázka provedena v dodací lhůtě, a společnost T4U dohodne se zákazníkem novou dodací lhůtu. Ze stejného důvodu (požadavek zákazníka na změnu oproti odsouhlasené tiskové maketě, bude další změna (nová tisková maketa, nový vyvzorovaný výrobek) zpoplatněna dle stanoveného ceníku.
6.11 Zahrnuje-li zakázka něco jiného než pouhý potisk, výšivku, sublimaci nebo aplikaci potisku, neplatí lhůty podle odst. 6.1 až 6.10 a společnost T4U dohodne individuálně se zákazníkem jednotlivé termíny pro zaslání korektury a vyvzorovaného výrobku nebo naskenovaného nebo vyfoceného vyvzorovaného výrobku a lhůty pro jejich odsouhlasení zákazníkem.
7.1 Zákazník je povinen převzít zboží (zakázkový textil nebo provedené dílo) v provozovně společnosti T4U na adrese Vaníčkova 315/7, Praha 6, není-li dohodnuto jinak. Zákazník je povinen potvrdit převzetí zboží písemně, a to zpravidla podpisem a otiskem razítka, je-li zákazníkem používáno, na dodacím listu.
7.2 Po Praze může být se zákazníkem dohodnuta doprava zboží společností T4U zdarma.
7.3 Po dohodě se zákazníkem může být zboží zasláno zákazníkovi přepravní službou (Messenger, DPD, UPS, Česká pošta), kterou hradí zákazník. Každý karton se zbožím je označen identifikačním štítkem, podle kterého je možné zkontrolovat obsah zásilky. Podrobné údaje o zásilce jsou uvedeny v dodacím listu.
7.4 Nestanoví-li zákon jinak, je zákazník povinen převzít zboží. Převzetí zboží je zákazník povinen potvrdit.
8.1 Nebezpečí škody na zboží přechází na zákazníka:a) převzetím zboží zákazníkem v provozovně společnosti T4U na adrese Vaníčkova 315/7, Praha 6;b) předáním zboží k přepravě, je-li zajišťována přepravní službou.
8.2 Je-li zákazník v prodlení s převzetím zboží, přechází nebezpečí škody na věci na zákazníka okamžikem vzniku jeho prodlení s převzetím zboží.
8.3 V případě smlouvy o dílo zákazník podle § 2598 odst. 1 občanského zákoníku nese nebezpečí škody na věcech, které opatřil k provedení díla, a zůstává jejich vlastníkem až do doby, kdy se zpracováním stanou součástí předmětu díla. Textil předaný zákazníkem k provedení díla zůstává po celou dobu ve vlastnictví zákazníka a zákazník nese po celou dobu nebezpečí škody na něm. Závazek společnosti T4U provést dílo a předat jej zákazníkovi je splněný:a) převzetím zboží zákazníkem v provozovně společnosti T4U na adrese Vaníčkova 315/7, Praha 6;b) předáním zboží k přepravě, je-li zajišťována přepravní službou.
8.4 Po převzetí zboží je zákazník povinen dodržovat pokyny výrobce pro nakládání s textilem (praní, žehlení apod.). O povinnosti dodržovat pokyny výrobce pro nakládání s textilem je zákazník povinen poučit osoby, kterým zboží dále předává.
9.1 Při dodání zakázkového textilu (kupní smlouva) nebo provedení potisku nebo aplikace potisků na textil zákazníka (smlouva o dílo) je třeba počítat se srážlivostí a deformací u užitého textilního materiálu a používané technologie tisku v rozmezí +/- 5 % v osách X a Y. Případné odchylky v rozmezí podle věty první nepředstavují porušení povinnosti společnosti T4U.
9.2 Z technologických důvodů se v případě smlouvy o dílo (provedení potisku, výšivky, sublimace nebo aplikace potisků na textil zákazníka) připouští, aby u části textilu předaného zákazníkem k provedení díla došlo ke znehodnocení při provádění díla. O množství znehodnoceného textilu se snižuje rozsah díla. Zákazník může předejít snížení rozsahu díla tím, že poskytne společnosti T4U množství textilu, které je větší než rozsah díla. Na dodání většího množství textilu se zákazník musí se společností T4U dohodnout.
9.3 Nepřesáhne-li množství znehodnoceného textilu 2 % (slovy: dvě procenta) z celkového počtu textilu předaného zákazníkem k provedení díla, nevzniká zákazníkovi právo na úhradu ceny znehodnoceného textilu.
9.4 Přesáhne-li množství znehodnoceného textilu 2 % (slovy: dvě procenta) z celkového počtu textilu předaného zákazníkem k provedení díla, společnost T4U uhradí zákazníkovi pořizovací cenu té části znehodnoceného textilu, která přesahuje 2 % (slovy: dvě procenta) z celkového počtu textilu předaného zákazníkem k provedení díla, nejvýše však do ceny v čase a místě obvyklé.
10.1 Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech obchodní, výrobní či technické povahy související se společností T4U, které mají skutečnou nebo alespoň potenciální materiální či nemateriální hodnotu a které nejsou v příslušných obchodních kruzích běžně dostupné (dále jen „důvěrné informace").
10.2 Zákazník nesmí zneužít důvěrné informace ve svůj prospěch nebo ve prospěch třetí osoby.
11.1 Společnost T4U odpovídá za vady, které:a) má zboží v okamžiku, kdy přechází nebezpečí škody na zboží na zákazníka, nebob) se vyskytnou v záruční době (záruka).
11.2 Společnost T4U poskytuje zákazníkovi ve smyslu příslušných ustanovení občanského zákoníku, na všechny dodané výrobky záruku na jakost po dobu 24 měsíců ode dne přechodu vlastnického práva na zákazníka, není-li stanoveno společností T4U u příslušného zboží jinak. Na textil s tiskem nebo výšivkou poskytuje společnost T4U zákazníkovi záruku za jakost po dobu 6 měsíců, pokud není stanoveno jinak. Jako záruční list slouží buď faktura, dodací list nebo příjmový doklad vystavený společností T4U.
11.3 Společnost T4U neodpovídá za vady, které jsou důsledkem vlastností materiálu poskytnutého zákazníkem.
11.4 Společnost T4U není povinna kontrolovat vhodnost textilu poskytnutého zákazníkem pro provedení potisku, výšivky, sublimace nebo aplikace potisků na textil zákazníka a v případě zjištění nevhodného textilu zákazníka na tuto skutečnost upozornit. Jestliže společnost T4U upozorní zákazníka na nevhodnost textilu, přičemž tato nevhodnost je překážkou pro řádné provedení díla, je společnost T4U oprávněna provádění díla v nezbytném rozsahu přerušit do doby dodání vhodného textilu zákazníkem nebo obdržení písemného sdělení zákazníka, že trvá na provádění díla s použitím předaného textilu. O dobu, po kterou bylo nutno provádění díla přerušit, se prodlužuje dodací lhůta. Společnost T4U má rovněž nárok na úhradu nákladů spojených s přerušením provádění díla nebo s použitím nevhodných věcí do doby, kdy jejich nevhodnost byla zjištěna.
11.5 Zákazník je povinen s vynaložením odborné péče prohlédnout převzaté zboží nejpozději následující pracovní den po jeho převzetí a do tří pracovních dnů po převzetí zboží oznámit společnosti T4U výskyt vad.
11.6 Je-li zboží dodáno s vadami nebo odpovídá-li společnost T4U za výskyt vad v záruční době, vzniká zákazníkovi odchylně od § 2106 až § 2111 občanského zákoníku nárok na odstranění vady. Odstranění vady se provede podle volby společnosti T4U dodáním náhradního zboží nebo provedením opravy. Není-li možné provést odstranění vady, protože není k dispozici textil nutný k provedení díla nebo není možné provést opravu, má zákazník právo na slevu z ceny.
11.7 Zákazník nemůže u společnosti T4U požadovat odstranění vady zboží, tj. uplatnit nárok z odpovědnosti za vady, pokud nepředloží vadné zboží, a to všechny kusy, u kterých je vada reklamována.
11.8 Společnost T4U se vyjádří k oprávněnosti reklamace do 30 kalendářních dnů ode dne dodání vadného zboží na provozovnu společnosti T4U na adrese Vaníčkova 315/7, Praha 6.
11.9 Výskyt vady nemá vliv na povinnost zákazníka zaplatit kupní cenu.
11.10 Je-li zákazníkovi poskytnut určitý počet kusů zboží se slevou z důvodu výskytu vady, nevztahuje se na tyto kusy odpovědnost společnosti T4U za vady. Aby zákazník mohl uplatnit nárok z odpovědnosti za vady u ostatních kusů, musí současně se zbožím, u kterého je reklamována vada, předložit všechny kusy, na které mu byla poskytnuta sleva, a to za účelem vyloučení pochybností, zda není reklamováno zboží, na které byla poskytnuta sleva.
12.1 Společnost T4U se při své obchodní činnosti řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Veškerá data poskytnutá zákazníkem jsou uchována a chráněna před zneužitím a nebudou poskytnuta třetím subjektům k dalšímu využití. Data zákazníka mohou být využita pouze společností T4U pro účely statistického zpracování a komunikace se zákazníkem.
12.2 Zákazník má právo kdykoli odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, a to písemným prohlášením doručeným společnosti T4U. Zákazník má dále právo písemně požádat T4U o informace o zpracování svých osobních údajů obsahující (i) účel zpracování osobních údajů; (ii) vymezení osobních údajů, které jsou či byly předmětem zpracování společně s uvedením jejich zdroje; a (iii) údaje o příjemcích těchto informací.
12.3 Zákazník bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě, a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o jakékoli změně svých osobních údajů.
13.1 Zákazník je povinen bez zbytečného odkladu informovat společnost T4U o jakékoli překážce, která brání splnění jeho povinnosti.
13.2 Závazkový vztah mezi společností T4U a zákazníkem se řídí českým právem, a to zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
13.3 Veškeré spory vyplývající ze závazkových vztahů mezi společností T4U a zákazníkem budou s konečnou platností rozhodovány před věcně příslušnými soudy České republiky, přičemž místně příslušným bude soud určený podle sídla společnosti T4U.
13.4 Pro závazkové vztahy mezi společností T4U a zákazníkem je výslovně vyloučena aplikace všech ustanovení Vídeňské úmluvy OSN o mezinárodní koupi zboží vyjma těch, jejichž aplikaci nelze vyloučit.
13.5 Tyto VOP jsou platné a účinné dnem, který je uveden v záhlaví VOP. VOP jsou zveřejněny na webových stránkách www.t4u.cz. Tyto VOP je oprávněna měnit či doplňovat pouze společnost T4U, a to kdykoliv. Změnou Všeobecných obchodních podmínek se nezasahuje do již uzavřených smluv. Společnost T4U oznámí změnu VOP upozorněním na webových stránkách www.t4u.cz.